Retourneren

Retourneren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,45 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@carinosa.nl (vermeld daarbij de factuurnummer van je bestelling).
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.


Custom made producten

Custom made producten worden speciaal voor de klant naar wens, door de door jou ingevoerde specificatie gemaakt. Het is daarom niet mogelijk om deze te ruilen of retourneren. Tenzij een product niet volgens bestelling wordt geleverd (verkeerde kleur/figuur)
De verkoop hiervan is na succesvolle betaling definitief.


Ruilen

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@carinosa.nl (vermeld daarbij de factuurnummer van je bestelling). Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Pakket niet opgehaald bij ophaalpunt

Als je je pakket niet ophaalt wordt het na 7 dagen naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet-opgehaald': hiertoe zullen we vervolgens 15% van het totaalbedrag in rekening brengen i.vm. gemaakte (verzend)kosten en tijd (m.u.v. geldige reden voor ontbinding zoals overlijden van het kindje). Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de besteling oorspronkelijk hebt betaald.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@carinosa.nl (vermeld daarbij de factuurnummer van je bestelling). Zodat we samen tot een oplossing kunnen komen!


Retour adresgegevens

Carinosa
Grotelseheide 11
5761PX Bakel

© 2019 - 2024 Carinosa | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Wegens zwangerschapsverlof is de webshop tijdelijk gesloten tot tenminste eind juni. Alle orders die geplaatst zijn voor de sluiting, worden uiteraard in behandeling genomen.